Bestellen bij SAZWINKEL.nl

Iets bestellen bij SAZWINKEL.nl? Je hoeft maar een paar stappen te doorlopen.

STAPPEN

Hieronder zetten we deze verschillende stappen precies voor je op een rijtje.

Stap 1: je winkelwagen vullen

Je plaatst het artikel dat je wilt in je winkelwagen door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Als je meerdere exemplaren van het artikel wilt bestellen, geef dan de juiste hoeveelheid aan met de plus-/minknoppen voordat je op ‘In winkelwagen’ klikt. Je kunt nu kiezen voor ‘verder winkelen’ of ‘direct afrekenen’ als je meteen wilt bestellen.

Stap 2: de inhoud van je winkelwagen bekijken

Wanneer je op ‘meteen bestellen’ klikt, kun je in de winkelwagen zien of daar de juiste artikelen in de juiste hoeveelheden staan en of alles wat je wil bestellen in je winkelwagen ligt. Ook zie je hier wat de voorraadstatus is van de artikelen die je wilt bestellen. Heb je niet het juiste aantal van een bepaald product in je winkelwagen geplaatst? Je kunt ook in je winkelwagen nog het aantal veranderen. Helemaal tevreden met de inhoud van je winkelwagen? Dan kun je door naar de volgende stap door op ‘verder met bestellen’ te klikken

Stap 3: je aanmelden of als gast bestellen

Je kunt je op verschillende manieren aanmelden om je bestelling te plaatsen. Als je al klant bent, kun je meteen inloggen: voer je e-mailadres of gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord in. Als je nog geen klant bent maar je wel graag als klant wilt registreren, klik je op ‘registreer nu’. Wil je als gast bestellen? Ook dat kan, door op ‘bestel als gast’ te klikken.

Stap 4: je adresgegevens

Vul je adresgegevens in. Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres? Vink dan bij ‘afwijkend afleveradres’ ja aan en vul hieronder het verzendadres in.

Stap 5: naar betaalmethode: kies hoe je wilt betalen

Van iDeal tot PayPal – je kunt op veel manieren betalen. Ben je eruit hoe je wilt betalen? Dan hoef je alleen nog maar de gewenste betaalmethode aan te vinken voordat je naar het besteloverzicht gaat.

Stap 6: naar besteloverzicht

In het besteloverzicht kun je alles nog één keer bekijken voordat de bestelling definitief geplaatst wordt. Je ziet hier op welke naam de factuur staat, het bezorgadres en de betaalmethode. Is alles zoals je het wilt hebben en kloppen alle gegevens? Dan kun je doorgaan naar ‘Bestelling afrekenen’. Toch nog iets veranderen? Geen probleem, met de knop ‘vorige’ ga je terug naar een eerdere stap om daar je bestelling aan te passen.

Gelukt?

Al deze stappen succesvol doorlopen? Gefeliciteerd, je hebt je bestelling geplaatst! Mocht je je bestelling willen volgen, dan helpen we je daar graag bij. Is het bestellen niet gelukt? Neem dan contact op met onze online helpdesk of via e-mail.

SAZWINKEL.nl vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus. Zo ben je altijd op de hoogte van de actuele voorraad of verwachte levertijd.

VOORRAAD

Levertijd van een artikel dat op voorraad is

Voor een groot aantal artikelen is de online voorraadstatus ‘Op voorraad’. Bij deze producten geldt: wanneer je ze voor 15:00 bestelt, heb je ze morgen in huis. Je kunt het product meteen online bestellen.

Levertijd van een artikel dat niet op voorraad is

Levertijden van artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen erg uiteenlopen. De actuele levertijd wordt altijd vermeld. Een aantal artikelen zijn niet op voorraad, maar wel snel leverbaar. Producten met een online voorraadstatus ‘snel leverbaar’ heb je bijvoorbeeld binnen vier werkdagen in huis, of reserveer ze direct om in ze een winkel naar keuze op te halen.

Geen online voorraad, wel winkelvoorraad

Soms vermeldt de online voorraadstatus van een artikel ‘snel leverbaar’, maar is het product wél op voorraad in een van onze winkelfilialen.

Producten met een lange levertijd

Het komt soms voor dat producten vanwege uiteenlopende redenen een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent. Je kunt een dergelijk artikel nog steeds bestellen en je ontvangt het dan zodra het op voorraad is. Wil je graag weten wanneer we het artikel weer op voorraad hebben? Ook dat kan. Neem contact op met onze online helpdesk.

Betalen bij SAZWINKEL.nl

Bij SAZWINKEL.nl kun je kiezen uit de meest uiteenlopende betaalmethodes. Hieronder kun je meer informatie vinden over de diverse betaalmogelijkheden.

BETAALMOGELIJKHEDEN

iDEAL

iDEAL is de meest eenvoudige en veilige betaalmethode voor online betalingen. Er worden geen transactiekosten gerekend. Zit je bij een bank die internetbankieren aanbiedt, dan kun je bijna altijd gebruikmaken van iDEAL. Tijdens het iDEAL-betaalproces kies je je eigen bank. Controleer wel of je naar de beveiligde betaalomgeving van je bank verwezen wordt. Het betaalproces bij SAZWINKEL.nl online shop vindt plaats in een beveiligde omgeving. Je kunt dit zien aan het beveiligingsicoontje in je browser.

PayPal

Met PayPal betaal je veilig en gemakkelijk voor je online aankoop bij SAZWINKEL.nl. Je hebt er geen e-dentifier of random reader voor nodig maar je hebt toegang tot je PayPal-account met je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. SAZWINKEL.nl online shop rekent geen transactiekosten voor betaling via PayPal. Je bestelling is binnen een paar seconden betaald.

Bancontact/Mister Cash 

Met Bancontact/Mister Cash kun je als Belgische SAZWINKEL.nl online shop klant veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Je hoeft je niet aan te melden of speciale software te installeren. Betalen is heel eenvoudig en verloopt snel. Je aankopen zijn binnen een paar seconden betaald.

Vooruitbetaling per bank

Maak je geen gebruik van internetbankieren of wil je liever het bedrag handmatig naar ons overmaken? Kies dan voor ‘Vooruitbetaling per bank’. Wanneer je je bestelling plaatst, selecteer je bij de betaalmethode ‘Vooruitbetaling per bank’ en voltooi je de bestelling. We sturen je vervolgens de betaalgegevens per e-mail zodat je het verschuldigde bedrag naar ons kunt overmaken. Aan vooruitbetaling per bank zijn geen transactiekosten verbonden.

Door de tijd die het overschrijven van het bedrag kost, kan het één of meerdere dagen kosten om je bestelling te verwerken. Je betaalt altijd het volledige bedrag vooraf, ook als enkele producten pas later geleverd worden. Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra je betaling ontvangen is. Let op: dit betekent ook dat we pas op dat moment de producten reserveren.

Gebruik als referentie of betalingskenmerk het ordernummer van je bestelling. Zo kunnen we je betaling en bestelling zo snel mogelijk verwerken.

Rekeninginformatie SAZWINKEL.nl

Voor betalingen kunt u gebruik maken van onze IBAN nummer:

NL33 INGB 0007 3271 94 t.n.v. Smartfox met uw betalingskenmerk of  uw ordernummer.

Kortingscode

Regelmatig heeft SAZWINKEL.nl kortingsacties. Je kunt dan een specifieke kortingscode invullen tijdens het bestelproces. Vervolgens trekken we een bepaald percentage van het totaalbedrag af. Als de code alleen geldig is voor specifieke producten of categorieën, dan gaat de korting alleen van die producten af. Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken in één bestelling.

Retourneren bij SAZWINKEL.nl

Hoe kan ik retourneren?

VERPAKKEN & VERZENDEN

Verpakken en verzenden

Gebruik goed verpakkingsmateriaal! Je bent zelf verantwoordelijk voor schade die ontstaat als gevolg van het versturen in een slechte verpakking. Ons advies:

1. Als je de originele verpakkingsmaterialen nog hebt, doe het product daar dan eerst in. Heb je deze niet, zorg dan voor ander goed verpakkingsmateriaal.

2. Doe hier vervolgens een goede ‘omverpakking’ omheen. Bijvoorbeeld de SAZWINKEL doos waarin het product geleverd werd.

3. Gebruik indien nodig opvulling, zodat het product niet heen en weer kan schuiven in de omverpakking.

Op de originele verpakking van het product niet schrijven en geen stickers e.d. plakken. Op bijvoorbeeld de SAZWINKEL doos waarin het product geleverd werd, kan dat natuurlijk wel.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar het tracking-nummer dat je van de vervoerder krijgt totdat je onze ontvangstbevestiging hebt gekregen.

Heeft u nog vragen? Wij beantwoorden graag uw vragen, helpen u met uw bestelling of lichten producten nader toe. U kunt onze klantenservice bereiken per email info@sazwinkel.nl en live chat.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.